Smarthomemedia

Retouren

Garantie

Op al onze producten is minimaal één jaar garantie van toepassing.
De meeste producten hebben echter standaard meer dan één jaar fabrieksgarantie.
Voor een juiste opgave van de garantietermijn aangaande een product is het raadzaam ons te bellen of te mailen.
Smarthomemedia.nl is een handelsonderneming van Diginox Holding en deze streeft naar een tevreden klantenkring en zal in bijna alle gevallen zijn service afstemmen op de wensen van de klant.

Niet tevreden / Retour

Indien u een product heeft aangeschaft wat niet aan uw verwachtingen voldoet of niet volgens verwachting functioneerd dan kunt u dit binnen zeven dagen per mail aan ons kenbaar maken.
Wij zullen dan zorgen voor de gewenst oplossing of aanpassing.
Indien een product geheel niet voldoet aan de verwachtingen dan kunt u dit zonder opgaaf van redenen retourneren binnen een periode van 14 dagen. Bij een defect product gelieve eerst contact met ons opnemen.
In veel gevallen is dit telefonisch op te lossen. Ook sturen wij in sommige situaties u alvast een nieuw product, waarna u daarna pas het defecte product terug stuurt.
Met het versturen van het product verzenden wij een ingebruikname advies mee, waarin o.a. staat dat het raadzaam is om de set eerst te testen en aan te sluiten alvorens deze vast te monteren.
Indien u er voor kiest om deze toch direct te monteren dan zal er ongetwijfeld schroef en montage schade ontstaan waardoor het apparaat niet meer omgeruild kan worden.
Het is u natuurlijk toegestaan de goederen uit te pakken en te testen, daarbij is het wel van belang dat u de verpakking en alle bescheidene intact laat, zonder een nette, complete en deugelijke verpakking is retourneren niet meer mogelijk.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat videocontrole.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.
Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S (track en trace) nummer en bewaar deze goed. Verzekerd opsturen is het meest veilig en slechts 1 euro duurder.
Wij verzoeken u vriendelijk de reden van retour via email aan ons kenbaar te maken (niet verplicht) en na email met goedkeuring het artikel retour te zenden naar onderstaand adres. Verzendkosten heen en weer komen voor rekening van de klant.
DeurVideocontrole.nl zal zich verplichten om binnen 30 dagen na ontvangst van de retour gezonden goederen het aankoopbedrag die reeds door de consument zijn betaald (met aftrek van de gemaakte verzendkosten) terug te storten op uw rekening.
Bij vragen kunt u ons altijd bereiken per mail info@smarthomemedia.nl of per telefoon 079-4444004


Omruilen

Indien u een product heeft aangeschaft wat niet aan uw verwachtingen voldoet of dat dit niet het gewenste product betreft dan kunt u dit binnen zeven dagen per mail of telefoon aan ons kenbaar maken.
Wij zorgen dan voor een passende oplossing binnen enkele dagen.
Verzendingen & bestellingen
Onze bestellingen worden bezorgd door TNT Post en TNT pakketservice. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden.
In dat geval ziet u in uw Bestelstatus een 3S (track en Trace) nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van TNT track & trace het verzendtraject van uw pakket volgen.
Op een postbusadres levert TNT Post geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.
Wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met TNT Pakketpost verzonden, dan staat er in uw bestelstatus een 3S-nummer achter het bestelnummer.
Als u dit nummer invoert op de site van TNT Post kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
Het kan voorkomen dat u, na het invoeren op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden).
Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval in de avond of de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding twee dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland.

Indien u een bestelling plaatst met daarin zowel een artikel dat gratis wordt verzonden als een artikel waarvoor verzendkosten worden berekend betaalt u alleen de verzendkosten voor de artikelen waarvoor verzendkosten betaald moeten worden.